sobota, 21 lipca 2012

uffff.... jestem... dawno mnie tu nie było...

przez ten czas miałam niestety PROBLEMY z siecią, które jednak zdołałam opanować po kilkudniowej walce z modemem... :) przez ten czas uciekło mi kilka fajnych wyzwań, ale cóż... będą i inne okazje...
odzyskałam również swój APARAT, więc w końcu mogłam porobić troszkę zdjęć swoim wytworkom...

w nawale zamówień na "już" zdołałam na szczęście zauważyć, że..... moja Małgosia wyrosła już ze swojego łóżeczka, więc niedzielę czeka nas wycieczka po "dorosłe łóżko" dla małej... (oj biedny tatuś.. znów będzie marudzenie i poganianie, ale cóż... musi wytrzymać.. :P)

a oto kilka zdjęć, z aktualnych zamówień...

Miałam zrobić kartkę na ślub, bez konkretnych wytycznych... a w związku z tym, że na SP jest aktualnie wyzwanie na kartkę z samochodem, w ruch poszły wykrojniki... musiałam dodać tylko coś żółtego zgodnie z wymogiem wyzwania i powstało takie "cóś"



mam nadzieję, że dziewczyny zaakceptują...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz