poniedziałek, 13 sierpnia 2012

magnes morski

Przyszła pora i na magnesik... mój pierwszy i nie ostatni...
magnesików serkowych Ci u mnie dostatek, więc pewnie ostatecznie większość z nich dostanie swoje drugie życie :D:D

początkowo miałam pewne obawy co do jego wytrzymałości i funkcjonalności ( w końcu trochę go obciążyłam), ale jak na razie się trzyma... wisi już u babci na lodówce ;)

stworzony z myślą o kilku wakacyjnych wyzwaniach:

1. granat, gaza i guzik- są, więc magnesik leci na wyzwanie z literką G na Silesian Craft
2. motyw letni, rozetka, ścinki, ścinki  i jeszcze raz ścinki-są, więc zgłaszam się z magnesikiem na wyzwanie lato w rozetkach na scrap-ścinkach
3. skojarzenia z wakacjami moim zdaniem są, więc mam nadzieję, że mój AA/MM magnesik również dziewczyny z inspirującego Craftfunu zaakceptują, bo tam wyzwanie wakacyjne
4. zgłaszam też moje maleństwo na wyzwanie morskie opowieści na UHK Gallery inspiracje, ponieważ szum morskich fal, nierozłącznie kojarz mi się z takimi opowieściami... :)

oto moje morskie maleństwo




w pracy oprócz magnesu z odzysku, gazy i guzika wykorzystałam też: 
kawałek zwykłego białego papieru, skrawki granatowego brystolu, półperełki,naklejki, rzemyk zamszowy, a także tasmę dekoracyjną, którą okleiłam odpadowy pasek z papieru scrapowego 
(ten na którym zazwyczaj jest nazwa firmy, kolekcji itp.- takie też chowam na czarną godzinę, w końcu wszystko się może przydać:D:D:D)
 - z tych dwóch ostatnich powstała rozetka:)

jeśli chodzi o ścinki :) to zaliczam do nich również "serduszko" które MIAŁO BYĆ SERDUSZKIEM, ale niestety w opakowaniu ze stickersami znalazło się kilka wybrakowanych :/, więc akurat tu się wpasowało..

z mediów: niebieski tusz na samym dnie, niebieski cienkopis na napis i biały gel-pen na "falach".. 

chyba wszystko... :)

6 komentarzy:

  1. Jak najbardziej akceptuję :)
    Dziękuję za wspólna zabawę. Pozdrawiam.
    DT Craftfun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł, piękny kolor granatu i nietypowa rozetka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Ścinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa praca. Rozetka zachwycająca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrap-ścinkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny magnesik, cudny ma kolor:)
    pzodrawiamy DT Craftfun

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe morze :) śliczne kolorki i cała praca - dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super:) Kolor zwłaszcza:D

    Przy okazji zapraszam na małe candy na moim blogu:
    http://malyos.blogspot.com/2012/08/maa-rozdawajka.html

    Pozdrawiam serdecznie!
    - Mały Os

    OdpowiedzUsuń