piątek, 11 stycznia 2013

ślubne zaproszenie w bieli

Mam nie lada wyzwanie, muszę stworzyć troszkę wzorów zaproszeń w różnych stylach, ponieważ JESZCZE nie wiem , co Lubi para młoda.... więc szukam, szukam, myślę, i powoli zaczynam ruszać z pracami. Prezenty na dzień babci i dziadka ( u mnie również "pra") nie gotowe, a wyzwania aż się proszą... no cóż troszkę mnie wena chyba opuściła, wczoraj całą noc próbowałam skleić 3 karteczki i doszłam do wniosku że to nie ma sensu bo wszystkie wyszły na to samo kopytko.. :/

a za tydzień impreza Mojej Małgorzatki, aż się boję tego nadchodzącego tygodnia... :P na pewno będzie SIĘ DZIAŁO:)

ale wracając do tematu zaproszeń, nie mogłam przejść obojętnie wobec dość wyszukanego kartkowego wyzwania Lakuny na Scrapujących Polkach, tematem jest biel i to ona musi stanowić 80% pracy, reszta może być w jaśniutkim ecru i/ lub napis w dowolnym kolorze czcionki.

myślałam, myślałam i wymysliłam warstewki... efekt jest średnio zadowalający, rozczarowała mnie trochę wytłoczona kalka, ale warstwowo jest, wyszło dość lekko, trochę embossingu, bulionu szklanego, wycinanki które dostałam kiedyś od Marci i tekturka nabyta jeszcze w Chorzowie.. do tego jakaś pasmanteria, bandaż i jest.

oto ono


\
jak tylko wyjdzie ładne słoneczko, dodam jakąś lepszą fotkę, ale na razie u mnie chyba nic z tego....

pa, pozdrawiam zaglądaczy i przesyłam ciepłe buziaki, bo u mnie za oknem w minusie i śnieżno...

eh.. jak ja nie lubie zimy :(

8 komentarzy:

  1. gdybym brała ślub to bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Szkoda, że jak brałam ślub, to nigdzie takich nie mogłam znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zaproszenie, tak delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam po wyróżnienie LIEBSTER BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam serdecznie po wyróżnienie :)
    Szczegóły tutaj:
    http://evebellart.blogspot.com/2013/01/kotek-i-moje-drugie-wyroznienie.html
    Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ to piękne! ta para w skrzydłach...romantyczne

    OdpowiedzUsuń