środa, 27 lutego 2013

3xP czyli w końcu coś potarmosiłam.. :)


Witam kochani, 
u mnie już 3.02 na zegarku, mam nadzieję, że wszyscy grzecznie śpicie kiedy to piszę:)
Skończyłam docinać jaja na kartki, więc zaraz lecę się zdrzemnąć, zanim mała się zorientuje że juz prawie rano:) 
Ale puki co mam karteczkę:)
na WYZWANIE Scrapujących Polek "3xP"
- Potargany kwiatek, 
- Prostokątna baza
- Przedarcie


szału nie ma ale jestem zadowolona, bo w końcu mogłam coś potarmosić i pod nóż poszła kolekcja Vintage Memories Novinki... nareszcie:)

druga praca to SCRAP A4, haha wiem, bardzo zabawne - ale jednak go skleiłam- 2GI w moim życiu.. zrobiłam go dzięki inspiracji i motywacji dziewczyn podczas Portal Party na SP.





ps. Tą falbaneczkę będziecie oglądać przez dłuższy czas na blogu, jeśli tylko będziecie wpadać...  
Byłam w mojej ukochanej,pobliskiej i jedynej w moim miasteczku pasmanterii:):) 
ZAKUPIŁAM TEGO NA METRY, W WIELU KOLORKACH :D::D:D:D 
Pani już nie pyta co podać jak tam wchodzę:) wie że będzie wszystkiego z metrażu:)
Na jajach też już powoli się klei:)

Zapraszam tez do przyłączenia się do  



to by było na tyle:)
pa:)




1 komentarz: