czwartek, 4 kwietnia 2013

Liftowanie ze SCRAP LIFTING I małe oh i ah:)

Witam serdecznie!

W końcu zabrałam się za robienie czegoś całkowicie nie świątecznego... przez przypadek natknęłam się na bloga zza naszej wschodniej granicy... SCRAP LIFTING, no i się zaczęło... :) od razu zabrałam się za klejenie, pomysł pojawił się niemal na zawołanie, jak tylko zobaczyłam kartkę KATANDRY,


 która jest obecnie tam liftowana.... 
ale to nie wszystko. Zanim pokaże moje wypocinki, chciałabym wam pokazać inny lift tej kartki.... 

To dzieło alensi



mój ideał. Prostota i ten klimat... no poprostu moje oh i ah. 
To wszystko rzecz gustu, jak zawsze, ale poprostu nie mogłąm przejść obojętnie obok tej kartki i musiałam Wam ją pokazać.


a teraz już moje wypocinki, które nieśmiało tam dziewczynom podsyłam.








karteczkę zgłaszam też na wyzwanie CCCB,



4 dziewczyny proponują po jednym elemencie, który musi być zawarty w pracy. Można użyć wszystkich, albo wybrać taki który nam odpowiada najbardziej...

Ja wybrałam perełki proponowane przez Ros Crawford.

to na tyle papierków a na koniec mam jeszcze propozycję:)

Jeśli chcielibyście współtworzyć z nami Design Team Craft-Szafy, 
odwiedźcie naszego bloga, tam znajdziecie więcej szczegółów.

Zapraszam!

13 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Ma cudowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lift, koraliki cudne- oryginalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Marta!! Your creations are wonderful!! Love the lace and all the details Thanks so much for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  4. Your cards are beautiful!!! I especially love the piano keys with pearls!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutely stunning!! I love this ... Thanks so much for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli to skromne , to jakie jest mistrzostwo?
    Uwielbiam motywy muzyczne ! I bardzo romantyczną prace zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great creation! Thank you for sharing this with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  8. Очень красиво и музыкально!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! What amazing creations. Thanks so much for playing along with us over at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  10. Как же красиво получилось)! Спасибо за участие в задании блога Scrap Lifting!

    OdpowiedzUsuń
  11. Марта, у Вас потрясающий лифтинг получился! Очень необычный! Спасибо, что участвуете в нашем задании, блог Scrap Lifting. И отдельное спасибо от меня, мне безумно приятно, что моя открытка приглянулась Вам!

    OdpowiedzUsuń