środa, 8 maja 2013

Komunijnie i urodzinowo

Dobry wieczór kochani!

Mam dziś dwie karteczki... pierwsza - komunijna dla chłopca, miala być nie przesadzona i podobna do tej. kartki....





druga, expresowa, urodzinowa, wykonana dla 4 letniej niespełna Michasi, małęj fanki Dory. Miała być podobna do Tej kartki i być RÓŻOWA.. :/ jest ostro, ale jakoś przeżyłam :)

Dobrze że nie rozdałam tych różowych papierów, bo nie miałabym z czego jej skleić, ale musiałam się nieźle nakopać, leżały na samym dnie, ostatniego z pudeł :P



zamówiona we wtorek, dziś juz poleciała priorytetem w Polskę.

Mam nadzieję, że nie zawiodłam oczekiwań Pani Izabeli.

uciekam do papierków, bo znów inaczej znów do rana mi zejdzie:)

dobrej nocy kochani:)


1 komentarz:

  1. Świetne! Kolory bardzo nasycone w tej drugiej, a pierwsza jest delikatna :)

    OdpowiedzUsuń