wtorek, 14 maja 2013

Scrapnij sobie!! czyli moja kompletna kompromitacja...

Witam na nocnej zmianie:)

dziś mam coś... hmmm... czym nie bardzo chcę się chwalić, ale niestety obowiązek nakazuje... :(

Zacznę może od tego, że na Craft Szafie, ukazało się dziś nowe wyzwanie. 


Jest świetne, zwłaszcza dla kogoś, kto nie boi się prób:)

Wiosanka proponuje wkonanie SCRAPA / LO a jedynym wymogiem jest użycie własnego zdjęcia:)

tak więc, ZDJĘCIA W DŁOŃ!!!

W związku z tym, że ja się raczej prób nie boję, popełniłam to oto to... 


jak widać, jest to LO zupełnie nie w moim stylu, chciałam jednak spróbować czegoś całkiem innego, no i wyszło jak wyszło. Uważam, żę cienkopis nie jest moim sprzymierzeńcem... 

wolę nożyk do tapet :P

W KAŻDYM RAZIE NIE ZRAŻAJCIE SIĘ TYM CO TU DZIŚ U MNIE ZOBACZYLIŚCIE I ŁAPCIE ZA ZDJĘCIA!! NAGRODY OD 7 DOTS STUDIO CZEKAJĄ!!



3 komentarze:

  1. A ja uważam, że ten cienkopis robi śliczny efekt. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się akurat ten efekt podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie w odwiedzinki, czeka tam na Ciebie miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń