niedziela, 16 czerwca 2013

Sezon ślubny w pełni...

  Dobry wieczór
Witam po wycieńczającym wręcz weekendzie... Na grilla nie zerknę chyba przez kilka tygodni,
 i TO NIE ZE WZGLĘDU NA TO ŻE TAK SIĘ OBJADŁAM:p
żeby nie było wątpliwosci..

Jestem zadowolona, że impreza plenerowa nam się udała, było miło, sympatycznie i nawet pogoda nie spłatała nam figla, choc miałam obawy, jak o świcie zerknęłam przez okno...

Ale nie o tym... dziś podrzucam wieczornie dwie kartki ślubne dla tej samej pary... wykonane według wskazówek Pani, która prosiła o nie.

Pierwsza sztalugowa w moim ulubionym fiolecie, ze stempelkiem od Kingi Spiczko.



tę pierwszą zgłaszam na wyzwanie

"Młodej Parze" w DeaArt



Druga moim zdaniem mniej udana, jakoś zbyt duży kontrast jest, między złotem a ciemnym fioletem... :(





jak widać perełkowanie nie idzie mi jeszcze najlepiej, ręka zadrżała kilkukrotnie... 

przypominam o naszym Craft Szafowym wyzwaniu


zajżyjcie na Szafę, naprawdę warto a już poniedziałek pojawi się kolejna odsłona naszego cyklu poradnikowo-kursowego:)

dobrej nocy:) i dzięki za każde pozostawione słowo... 
szykuję w niedalekim czasie coś dla ducha i ciała:):*

5 komentarzy:

  1. musiałem wejść bo dawno mnie tutaj nie było :) Śliczne kartki Marta ale szczerze to pierwsza bardziej mi sie podoba :) Co nie oznacza, że drugiej czegoś brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam podobnie, ale właściwie pierwsze zdjęcie jst bardzo kiepskie, w rzeczywistości jest duzo ładniejsza, natomiast drugie zdjęcie oddaje w pełni to co w rzeczywistości.. obie jednak są jakies takie mało "moje", tak wyszło..:(

      Usuń
  2. dawno się nie było ... świetne kartki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie śliczne, ale oczywiście jak przystało na wyzwanie w DeaArt - bardziej podoba mi się ta pierwsza :)) Dzięki za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki:)Dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń