wtorek, 18 czerwca 2013

Ślubnie expresowo...

Dzień dobry w tak piękne słoneczne, już popołudnie:)
Ja słońca nie widzę, ponieważ panowie robotnicy zasłonili mi okna niebieską folią i rusztowaniem... :/ ale za to będę miała nowy komin... 

Mam nadzieje, jednak, że wasze pokoje wypełnia dziś piekne słoneczko... na termomentrze ponad 30 st. :) i dlatego właśnie chowamy się z małą w domu, zamiast spacerować...

W związku z tym wpadłam wrzucić, dość nietypowo posta o tak wczesnej porze:)

Mam dziś karteczkę ślubną... znów. Ta została wykonana "na wczoraj" niemalże, Pani zamówiła w piątek, a w niedzielę juz była do odbioru, biorąc pod uwagę, że całą sobotę byłam praktycznie poza zasięgiem, to i tak cud że ja skleiłam... Okoliczności jej powstawania niech pozostaną jednak tajemnicą... :P to wiedzą tylko nieliczni nieszczęśnicy, którzy mieli tę nieprzyjemność asystowania fizycznego, bo mentalnie nie dali rady :D:D

Podsumowując...

Oto ona... szału nie ma ale jestem zadowolona:)






Z papieru scrapowego wykorzystałam jednynie ramkę z elementów z Magicznej Kartki, reszta to karton wizytówkowy, pasmanteria i tekturkowa młoda para z scrap.com'u..

ramka potraktowana tuszami i lakierem pękającym, takim do paznokci,
 a młoda para zembosowana na gorąco:)


Jest to lifi stworzony na wyzwanie Diabelskiego Młyna..



A oto oryginał

Cynka


Kartkę zgłaszam na wyzwanie DeaArt

"Młodej Parze"



7 komentarzy:

  1. Faktycznie, nie bardzo łapałam tok myślenia Miśkowej, ważne że ona go łapała podczas tworzenia tej kartki. Klientka zachwycona a to chyba najlepsza i najważniejsza ocena. Mnie osobiście też bardzo się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lift! :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznosci zrobiłas koleżanko.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Para Młoda wygląda niesamowicie otulona tymi ażurowymi skrzydełkami :)) Dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak to szału nie ma?!?!?! Jest, jest!!! :) Cudowna kartka. Takie na wczoraj są albo łatwe albo nie do zrobienia... :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest!Dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń