czwartek, 3 października 2013

Kwiatowo, słodko i urodzinowo...

Witam serdecznie, 

Dziś mam karteczkę, która pojechała ze mną na Craftshow, wykonana z papierków Magicznej Kartki i KaiserKraft, z dodatkami LemonCraftu i masą MS. 
Bazą była ta mapka

a oto jej interpretacja:)





A na koniec chciałam się Wam jeszcze pochwalić...  

W środę miałam nieodpartą przyjemność stworzyć pierwszą karteczkę ze swoją córką:)

Właściwie, to ona "siama" tą kartkę wykonała, ja tylko asystowałam, przy najtrudniejszym, czyli przy wycięciu papieru bazowego i paseczków na tło:) resztę "pożyczyła" i skomponowała według swojego pomysłu- według znanej mi już zasady, że naklejek nigdy nie jest za mało:)



I ten miód na uszy: "mamusiu poziciś mi kjej?" 


:):)

2 komentarze:

  1. karteczka cudna:) uwielbiam kwiaty, a ta córci też jest słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pierwsze koty za płoty. Teraz chowaj swoje przydasie, bo widać, że Małgosi spodobało się klejenie i wszystkie będą jej.

    OdpowiedzUsuń