niedziela, 23 marca 2014

Wiosenna wymianka Tagowa

Lubicie wymianki???

zajrzyjcie na bloga Craft-Szafy!!!

Do you like swaps??
So, Take a look at the blog Craft-Szafa!!



Mój Tag wykonałam na bazie tekturki po naklejkach, którą okleiłam pięknym wiosennym papierem American Crafts, napis z Primowej kolekcji Hello Pastel, podkolorowany nieco tuszem kredowym Ingvild Bolme w odcieniu żółci komponującym się z kolorem na papierze oraz chlapnięciami z rozwidnionego żółtego gelatos. Wycięłam kilka kwiatów z tego amego papieru, co w tle i dodałam do kompozycji, razem z wycinanką, kwiatkami, koronką i resztkami pianki z gałązek kwiatowych... Na koniec ukryłam biedroneczkę szklaną pod trawką ;) 

My Tag I made based on the cardboard labels, which I glued a beautiful spring paper American Crafts, the inscription of a Prima's collection Hello Pastel, colored a little by chalk ink Ingvild Bolme in shades of yellow which blends with the color on the paper and blots of yellow gelatos mixed with water. I cut some flowers from the same paper as the background and added to the composition, together with a dies, flowers, lace and foam with sprigs of flower ... In the end I hid a glass Ladybird under weed;)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Thank you for your visit and comments :) 

Marta





3 komentarze:

  1. ale Ty szybka jesteś, widzę,że muszę wziąć z Ciebie przykład i zrobić taga

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł tak soczysty i energiczny... :) Teraz jak patrzę na Twoją pracę, poproszę koktajl z truskawek i mogę wylegiwać się w jakimś ciepłym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poprosze o adres wymiankowy :)

    OdpowiedzUsuń