niedziela, 20 kwietnia 2014

Liftowanie na łączce/ Lifting on the meadow.

Witam, 

na początku chciałam wszystkim 
życzyć Wesołych Świąt, spokojnych i pełnych rodzinnego ciepła ;) 

Tak wiem, już prawie po ;), ale w końcu ja też świętowałam.

Miałam w czasie świątecznym wogóle nie pojawiać się na blogu, ale jednak przypomniałam sobie, że dziś deadline w DT Call Scrap-Lifing!!! NIE MOGŁAM się powstrzymać:) Wykonałam lift pięknej karty Evgenii Petzer.

Hello, 

at the beginning I wanted all 
wish you Happy Easter, calm and full of family warmth;) 
Yes I know, it's almost after;), but in the end I also celebrated. 
During the holiday season I had  in general do not appear on the blog, but however I remembered that today is the deadline for DT Call Scrap-lifing! I could not resist :) I made a lift of beautiful card from Evgenia Petzer. 


Oto mój lift:

Here is my lift:



And card from Evgenia Petzer




Jeśli macie ochotę, możecie potrzymać kciuki ;)

Dobrej Nocy:)



If you wish, you can hold your fingers crossed;) 
Good Night :)

Marta:)

4 komentarze:

  1. Pierwsza zwróciła moją uwagę w miniaturce, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i delikatna :) Mokrego poniedziałku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for submitting, Marta!
    Your project is absolutely gorgeous!
    xx

    OdpowiedzUsuń