środa, 21 stycznia 2015

Dla babci/ For my Grandmother

Witam, dziś przedstawiam kartkę ekspresową, dla mojej babci. Wykonana w całości z genialnych, energetycznych i pełnych wiosny papierów "Słodko-kwaśny" od Piątku Trzynastego. 
Napis tekturkowy "Dla Babci" znajdziecie oczywiście w Craft Style. 

Hello, today I show you my very quick card, for my Grandmother. It's totally based on colorful, energy and spring papers "Sweet & sour" from Piątek Trzynastego. 
Chipboard "Dla Babci" you can find of course in Craft Style shop.


:*

M. 

4 komentarze:

  1. Przepiękna! Strasznie mi się podoba kwiat, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna wspanialy kwiat pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny naprawdę podoba wam się ten kwiat? Dla mnie jest tragiczny... właśnie po jego zrobieniu doszłam do wniosku ze chyba odsprzedam te odrobinę wykrojnikow kwiatowych co mam..

      Usuń