wtorek, 27 stycznia 2015

Karty gratulacyjne / Congratulation Cards - DT Piątek 13-tego.

Witam serdecznie, dziś mam dla Was dwie karty gratulacyjne. Proste i dość szybkie ;) 
Hello, taday I would like to show you two congratulation cards. So simple and easy ;)



Do wykonania użyłam papierów Piątek Trzynastego oraz tekturek Craft Style.
Po szczegóły zapraszam serdecznie na blog Piątek Trzynastego 

I have used Piątek Trzynastego papers and Craft Style chipboards. 
For more, please visit Piątek Trzynastego blog :) 


PS. Zapomniałam pochwalić się tu, że dołączyłam do zespołu Piątek Trzynastego :) 
PS. I forgot to write you here on my blog, that I joined the Piątek Trzynastego DT :)



M. :*



2 komentarze:

  1. Nie mogłam polubić na fejsie, a tam właśnie dojrzałam te super karteczki, więc piszę tutaj :)
    Bardzo mi się podoba pomysł i wykonanie... mega oryginalne, proste a takie cudne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prezentują się te karteczki! Bardzo ciekawy pomysł- te zacieki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń